måndag 10 november 2008

Min helg

Ja på fredagen var jag som vanligt slut efter en arbetsvecka igen, men masade iväg mig själv till vattengympan å tog ordentligt med bad efter det. Sen kolla jag på idol i min ensamhet å tyckte alla pojkar var oroligt vackra och duktiga tyvärr åkte ju Lars ut men men..

På lördagen var jag bortbjuden på riktigt fin fin middag med en meny på bordet.
Gott, härligt å gulligt ordnat!

Sen till ett litet födelsedagkalas och ut i vimlet som slutade tidigare för vissa än andra…Å ja vimlet ändrar aldrig egentligen, förutom att det kommit en massa nyheter på marknaden….
så att äldre inventarier inte riktigt känner sig hemma mera….
Ibland funderar jag nog vad de motsatta könet håller på med…
men kanske det är mej det är fel på…
Får man + poäng ifall man flyttat från holmen…tror inga det;)

Inga kommentarer: