onsdag 19 november 2008

Det här med tid…den räcker inte till hur än jag försöker prioritera…..nå men, en sak är viktig idag:
Kocken "på de sju haven" skall veta att jag tänker på honom idag, på hans alldeles egna dag!
Vill bara säga GRATTIS!

Idag skall jag och simma….och jag blir lite arg på vuxna människor som inte vet hur man skall bete sig i en simhall. Man skall tvätta sig före bassänggång. Utan badbyxor! Men både föräldrar och barn har badkläderna på när de kommer in i duschrummet…Ja, det är lite bökigt och kanske pinsamt men alla skall vara nakna där!
Det är för alls bästa!
Så jag tycker verkligen synd om barnen, för de vet inte att de gör fel och vem skall lära dem när inte vuxna tar sitt ansvar?

I lågstadiet hade vi en gymnastiklärare som hade oss att stå nakna i rad med duschmössor på och sedan springa igenom duschstrålarna i en snygg rad, tror ni vi blev rena;)

Inga kommentarer: