måndag 17 november 2008

En helg i mängden

Så var helgen slut igen en gång. På fredagen hade jag min goda vän över på middag före han for på ett arbetspass. Jag varnade honom om min fredagströtthet jag är alltid helt slut på fredagar…men han och jag fick mat i magen till slut.

På lördagen vakna jag lite för sent och det regnade men de plockade upp mig på vägen. Det är en kurs jag går på och hittills var de den gemytligaste kursdagen, ever.
Hoppas vi får flera liknande dagar!

Sedan hem å fixa till mig för kvällens bravader….det blev billigt och kort för mig;)
Hemmafesten var riktigt kul, kanske lite för kul. För när vi kom till stan bestämde jag mig för att gå hem istället för att besöka hotellet med guldkant. Tänk om jag missade mitt livs man nu????

Söndagen blev det att äta middag på en av krogarna…en liten besvikelse eftersom deras Guacamole var slut….även om det är fabrikstillverkad så är den god, men jag fick klara mig utan den….

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Fast man inte skulle tro det sa en helg utan stället med guldkant funkar ocksa... men det kan ju vara som en shock för den berusade kroppen om den är inställd pa att kolla in det motsatta könet pa öns bästa vattenhal... ;-)

Tror inte att mannen i dit liv var där sa inte gick du miste om nagot.

Johanna sa...

och jag tror ju att mannen i ditt liv bor här i krokarna...

Skönt förvirrad sa...

Hm....håller det att spåra ut???
nå jag bjuder på det..men engagemang av var mannen i mitt liv bor är ganska roande;)