fredag 13 november 2009

Paket på Posten

Trode att de var mitt nya SIM-kort, men det var ett paket från min mamma….det var ett stort paket och eftersom vi inte varit i kontakt med varann på en tid. Vi har haft en liten paus, kan man säga. Som även har förlängts på grund av att jag slarvat bort min telefon…

a) Hon skickade mina grejer som jag hade när jag var barn
b) Hon skickade en julkalender, som hon gjort många många gånger. Det blev en paus i skickandet en gång. Men då fick hon en utskällning som hette duga av mig... Men jag tror att jag sa att jag inte behöv någon julkalender mer ifjol…att jag äntligen växt ur julkalenderstadiet (värt ett vuxen poäng, tror jag)

Det blev alternativ b. Jepp! Jag har en snobbigt värre Kinder-kalender i år igen och när jag kommer hem skall jag se vad för annat skoj hon har satt i paketet. Jag måste även erkänna att det är kul att få paket;)

Tack mamma!

3 kommentarer:

Lotta sa...

va hon e snäll...gammelmoster...säjer Morris

Sofie sa...

Jag blev VÄLDIGT avundsjuk iaf..

Skönt förvirrad sa...

ja man kan nog inga säga annat om min lilla mamma....

Sofie ja blir alltid avis när du lunchar med din mamma, nu vet du de!