onsdag 4 november 2009

Först tänkte jag...

Att varför skulle jag behöva en mobil telefon…en sak minde att hålla reda på ”Simplify your life”, principen...
I teorin är det jätte vackert, men i verkliga livet är jag nog mera handikappad än vanligt…
Har ju provat förr på att vara utan telefon, men då viste jag var jag hade den det tog bara extremt länge att få tillbaka den.
Men eftersom jag inte riktigt vet, var min mobiltelefon är. Så kan man säga att jag fått handen ur rumpan, lite ivarjefall...
För jag ringde mitt telefonbolag för fasta telefonen…Så imorgon skall de sätta igång den igen…
Kan kanske inte direkt kalla det utveckling, men det går framåt för mig eller jag försöker göra det bästa av situationen…

2 kommentarer:

Johanna sa...

hmm. jaha.. så man kan vara säker på att man bara inte blivit tokdissad i alla fall.. Har försökt få tag på dej.. Men mest bara för att prata skit och diskutera en resa.

Skönt förvirrad sa...

nå inga skulle jag dissa dig utan att säga till, hoppas det är ömsesidigt...men vi ska se nu om tel. börjar funka...Kram