måndag 30 november 2009

Lite mer vuxen eller åtminstonen lite äldre...

Ja, jag skulle ha kunnat dricka vin på torsdagen. Men kände inget behov av det(vuxenpoäng).
Har kommit på att jag är jätte nöjd, bara jag vet att jag har möjligheten att kunna göra ”saker”. Jag mår jätte bra att inte göra något, bara jag har möjligheten att göra det om jag känner för det. Hm…måste man vara inne i min hjärna för att förstå mitt resonemang nu???

Nå det finns en sak som stör i mitt liv, lite för mycket just nu…
Det är nog min granne som har problem med att hans möbler faller eller flyttar på sig nattetid…

Torsdag natten var en sån natt då hans möbler typ dansade Letkka-Jenkka…
Lede till att jag blev på extra purket humör…blir liksom lite stinglig helt i onödan. Men är man trött så är man, en annan sak skulle de varit om jag själv valt att vaka, men eftersom jag inte har den möjligheten så blev jag nog mycket snarstucken mot mina medmänniskor, som absolut inte förtjäna det… fast jag egentligen inte ville det...

Inga kommentarer: