måndag 29 december 2008

Slutet på året..

....närmar sig, med stormsteg. Det har väl varit sisådär personligen för mig, men int kan jag klaga har blandannat lärt mig:
Att aldrig försöka röka en cigarr snabbt, för det är en omöjlighet;)
Vissa människor har sin plats i mitt hjärta fast vi inte håller regelbunden kontakt.
Kan int göra mera än mitt bästa
Spring snabbt och le så ser ingen att du har en sämre dag

Det finns nog massor jag börjat tänka på eller rent av lärt mig, men såhär kommer jag inte på annat än cigarrgrejen...men den är bra, för det känndes jävligt dumt så de betyder att det såg ännu dummare ut.

Krig och elände runtom i världen men de finaste är ändå är Ahtisaari fick Nobels fredspris. Skidningen och backhoppningen går bra för vårt lilla land. OS i Kina var sprintern och simmaren mina stora idoler. Får rysningar i kroppen av att tänka på det.
USA valet trode jag heller aldrig skulle ha slutat så bra som det gjorde men nu var de ett långdraget val. Deras fel att världen är i ekonomisk kris nu???

Som de ser ut nu, så verkar det som om jag igen en gång kommer att överleva ett år igen!

Inga kommentarer: