onsdag 17 december 2008

Bekännelse...

Jag har tagit de hårda beslutet att inte skicka ett enda julkort i år.
Funderade nästan på att inte hämta min post före i nästa år.
Men ekonomiskt kan jag inte ta smällen av räkningar med extra påslag på. Jag blir glad av julkorten men tillika kryper en liten besvärad känsla upp.
Kommer att satsa hårt på det i framtiden!
Jag lovar!
Men för att komma irunt mitt hårda beslut har jag tillverkat ett eller annat "julbrev".
Kommer att "dimppa" i postlådor på mellandagarna eller där i början på de nya året!

3 kommentarer:

Johanna sa...

knäppgök. När man ger något förväntar man sej inte något tillbaka. Eller jag vet inte. Jag ger i alla fall för att jag vill och kan. Bara i nödfall för att jag måste. Och inte för att jag förväntar mej nåt tillbaka. Så ge om du vill och kan, annars skit i det. Tycker jag. Och jag väntar fortfarande på datumen för mars...

Skönt förvirrad sa...

Lilla gumman som har snorstop...jag har bara hoststopp här...vaknar av att jag hostar jätte kul....De handlar ju inte om de utan det är ens samvete...som bråkar om helt onödiga saker liksom..men här fr 13.3 de låter lite kusligt så kanske lö då...ifall ni inte är någonannanstans då...men nu har du fått den Puff bort snor å en stor julpuss

Fredrik sa...

Det är tanken som räknas = SMS är lika bra. Gäller inte folk över 55 år... de ska ha riktiga kort.