torsdag 4 december 2008

Borde nappa just;)

Statistiskt sett ligger jag bra till, enligt tisdagens ena lokaltidning rubriken löd:

Singelkvinna under 40?
- Du har gott om män att välja bland

Enligt artikeln finns det 588 flera män att välja på
mellan åldrarna 0-40.

Årsgångar där det finns mer kvinnor än män är 1997, 1994, 1984,1983 och 1977. Så där kan jag ta det lite lungnare.

Det står även i klartext som tips för yngre män,
att de borde satsa på äldre kvinnor för att jämna ut obalansen;)

Men sedan tänkte jag att det kanske rubriken syftar på
” singelkvinna under 40 kg….."
och då förstår jag varför jag är singel;)

Statestik blir precis så kul som man gör det till!

Ett litet, men viktigt tillägg till:
Välkommen till världen Annie Kajsa Victoria!

1 kommentar:

Fredrik sa...

Skit i deppande statistik! Du ligger bra till generellt sett :-)