onsdag 7 oktober 2009

Ooon...

Alltså, oktober är enlig mig den hemskaste månaden på hela året. Vet inte varför, det blivit så känns bara som en utfyllnads grå och regnig månad…

Onsdagar gillar jag inte heller. Annat var det när man pluggade…
Nu är det bara en dag, jag måste kämpa mig igenom….

Det verkar som om det är något med ord som börjar med o i som inte funkar för mig…orolig, ogräs, olustig, opersonligt oense, orimlig….Det är osmakligt kan man säga….men sen tänker jag vidare. Ordet orgasm ploppar upp och det är nog inget jag ogillar….omättlig….de är både + och – beror på tillfälle.
Så kanske det bara råkar sig att vi har världens höststorm idag, även om solen kommit fram nu
och att det bara är en alldeles vanlig onsdag….
Och desutom jag har alltid tyckt att runda former är fina så o kanske inte är så farligt ändå...
Eller de ligger inte bakom min lilla svacka ivarjefall…får forska vidare på detta…

Inga kommentarer: