fredag 23 oktober 2009

Fredag till fredag...

- Sovit länge hela helgen
- Fått golvet tvättat (eller fått och fått)
- Sett ett par söta nya silikonpattar
- Varit till hotellet med guldkant, lyckats tappa bort den största
"vikingen" där, så jag gick hem
- Ätit middag med trevliga tjejer
- Tränat allt utom NIA denna vecka, fortfarande utan synliga
resultat...
- Varit på ”studiebesök” till en fabrik
- Släppt ett antal tårar på jobbet,
och konstaterat att inte blir livet bättre för det…
…får se vad helgen har med sig…

Sjukast var ändå när jag var till blomsteraffären för att köpa en blomma. Jag ser mottagaren av blomman och försöker gömma mig för hennes synfält….reaktionen av alla i butiken den var typ ”priceless”…eller det blev det när jag försökte förklara vad jag höll på med;)

Note to my self:
Glöm inte bort att du aldrig är ensam i världen

Inga kommentarer: