måndag 21 september 2009

Vart försvinner helgerna?

Detta händer mig alltid..förstår inte..men helgen är så liten och på grund av det jätte fina sommarvädret så var helgen ännu kortare än vanligt…Vad jag han med:

Göra sand sköldpaddor, 2 stycken
Dricka lite vin
Smaka på en drink några sörplar, före den blandades ut
med lite för mycket sand för att avnjutas..
Åka lite buss
Åka bil
Åka taxi
Fixa min handbroms till oduglig
En sväng ute i lördagsvimlet
Sitta i en mysig grillstuga
Vika tvätt
Diska
Snacka i telefonen
Baka en kladkaka
Känna solen
Sätta fingrarna i havet, konstatera att vattnet tagit hösttemperaturer
Gratulera födelsedagsbarn
Missa hela skördemarknaden

Ja, så egentligen hann jag med relativt mycket i helgen. Jag fick träffa mitt smått blyga gudbarn, men hon pressentera sin syster för mig. Vänner jag inte sett på länge och andra jag träffar relativt ofta så summa summarum borde jag vara nöjd och glad idag men istället känns det som en helt vanlig måndag…
…synd…

Inga kommentarer: