onsdag 30 september 2009

Borde jag eller borde jag int..

Har fundera "hårt" på att skaffa en datauppkoppling till mitt hem.
Men jag är lite rädd att varje gång jag inte kan ett svar,
skulle jag måsta googla…
och hjärnan räknar ju med att man kan söka upp svaren istället för att spara informationen i min lilla hjärna….eller att jag skulle flyta omkring FB träsket eller söka efter tävlingar med fina vinster eller bara slösurfa hela min lediga tid…så just nu lutar det åt att jag absolut inte behöv vara uppkopplad där hemma, men det får väl tiden utvisa…

2 kommentarer:

Johanna sa...

och det där träsket.. det suger ner en och håller en kvar. Nu har jag loggat in igen och kommer antagligen inte ut mer!

Skönt förvirrad sa...

Man kommer ju alltid ut, men skulle man föra statestik på hur mycket av ens liv går åt framför "lådan" skulle åtminstonen jag bli rädd, mycket rädd...