tisdag 8 september 2009

Erbjudande

Lätt satt, gått lite över gränsen
Relativt trevlig allt som oftast
Tror själv att jag är formbar, men det är nog frågan om;)
Mycket dålig förlorare om jag tror att jag har en chans att vinna,
Är fast i snus och tv allt funkar, förutom Röda Lacket
Spottar inte i glaset
Vet inte vad jag skall bli när jag blir större
Har inga direkta mål, vill bara ha de gott
Medgörlig
Spontan
Klarar det mesta
Gillar att laga mat men ej att diska
Ju sjukare humor, desto bättre
Ironi är vackert
Lite slarvig
Dyslektiker
Sårbar

Ja sån är jag, men jag har inte hittat någon som nappat på mitt erbjudande än…Fick en liten tankeställare, vi snacka om
Ensam mamma söker. En kollega sa att de var ju inget utseende mässigt fel på dem, de är bara för ”dumma” för att klara av att hålla kvar någon….
Hur dum är jag som inte haft ett förhållande på år och dar då????

3 kommentarer:

Johanna sa...

du är bara kräsen, det trodde jag alla visste?

Skönt förvirrad sa...

De kan inga BARA vara de....de är nog minst lika kräsna på motsatt sida eller??? åtmin. i den illusionen lever jag i...kanske jag skyddar mig själv lite, men sån e jag;)å kanske alla vet åxå...förutom jag...

lopplottan sa...

ha ha haaa, nu ha ja läst 2 bloggar ida o e på ett strålande humör igen! D bästa vi har ritupitu e måst va vår huuumor :-) (o vårt humör)...