måndag 30 mars 2009

Oj..

Hur skall man använda sin makt eller rättare sagt hur skaffar man makt utan att förtjäna det???
Ja man kan berätta lite, men inte hela sanningen säga att inom sin tid får jag nog reda på det. Men för tillfället så har "vi" bestämt oss för att hålla det för oss själva...
Oj o,j vad snarstuken och vilken bittersmak det kan lämna i munnen....nå jag får fortsätta jobba på så gott jag kan eftersom vissa har bestämt sig för att den informationen inte angår mig...

Nå till en helt annan sak eftersom jag då är så yr av mig så provade jag en annan variant för ombytets skull...jag lämnade hemma saker istället för att ta med mig dem;)
Betyder att jag fick klara mig utan byxor, men de gick bra och när jag kom hem hade jag mina byxor kvar i mitt ägo än;)

Och den kalla blåsten fortsätter att vina i knutarna både inne (här på jobbet) och utomhus....

2 kommentarer:

loppan sa...

än kjolarna då???
ja undrar ännu vart mina jeans försvann den där julen i tallin....

Skönt förvirrad sa...

tunika de har räddat mig många gånger;)

Ja kan ju ärligt säga att jag inte har dina byxor skulle väl inte få dem över armarna ens en gång;)

De e dedär svarta hålet som tar en de ena än de andra...men hoppas att någon har nytta av allt som försvinner listan för mig börjar nog nå sin kulmen nu...hoppas jag men på någo sätt kanske universum försöker säga att jag samlat på mig lite för mycket nu....tror att jag ska blogga om detta lite, när lusten faller på....