tisdag 3 mars 2009

Bestående purkenhet???

...eller???jag är duktigt rädd för mig själv just nu....
De har kommit ner ett nytt tungt litet snötäcke....
så de plogades idag när jag var påväg till jobbet....
På slutrakan till jobbet ställde sig en traktor rakt på cykelbanan
för att tala med en polare.....chauffören såg mig inte...blev lite sur....
Klämde förbi traktorskopan och husväggen....då sa polaren:
- Nämen sidu....
Å jag min lilla purkna surkart sa:
-Man blir ju nog lite ledsen, speciellt när jag redan är sen till jobbet...

Ok, man skall inte stanna traktorn mitt över cykelbanan...
men de var ju inte deras fel att jag inte kommit iväg hemifrån tidigare...

Jag är på riktigt
lite rädd för mig själv,
och smått road över mitt eget beteende;)

5 kommentarer:

Loppan sa...

ha ha ha, ja sku ha villa sii dig ja, klämma dig förbi där. Sa du säkert nå så där vänligt, att man blir ju nog liite ledsen...?
ja undrar ja...

Fredrik sa...

Se det positivt. Liten o söt som du är så såg han dig inte... ;-)

Skönt förvirrad sa...

De var ju de som var roande att jag säger till okända människor att jag blir nog lite ledsen nu;) jag behöv hjälp;) eller så får jag ta å skärpa mig duktigt eller bara fortsätta i samma stil.....

Skönt förvirrad sa...

Fredrik e du herr ironiiiiii....eller????De e ju så att i jämförelse med en traktor med en stor skopa å ett 3 vånings hus så kan man ju dra slutsattsen att jag är liten;)

När humorn försvinner är de ingen vits att leva mera....

Fredrik sa...

du lever nog länge ännu du! :-)