onsdag 11 mars 2009

4

- 4 jobb jag har haft: reklamutdelare, klädförsäljare, löneräknare, butikskassa
- 4 ställen jag har bott: Saltvik, Vörå, Vasa, hemma
- 4 språk jag talar: svenska, finska, engelska, internationellt kroppsspråk
- 4 favoriträtter: mammas fisksoppa, färskpasta, grillat kött, halstrad gös
- 4 saker jag säger FÖR ofta: svordomar, snart, vänta lite, förstår inte
- 4 saker jag e bra på: skratta, förstå, tänka, ta livet med en klackspark
- 4 saker ja e dålig på: hålla tider, namn, stavning, allvar
- 4 saker ja int kan tåla: falskhet, lathet, fjäsk, trötthet
- 4 bästa låtarna: Tori Amos, Miss Li, Enya, Sinead O´connor kommer inga ihåg namn på sångerna allt är bra med dessa 4

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Och var blev mammas broiler med currysås och lingonsylt?

Skönt förvirrad sa...

De e ju så att mammas fisksoppa med egenhändigt uppfiskade abborrar slår allt....å man kan bara använda en mamma rätt per gång...annars är de ju all mat gjort på kärlek som gäller!