måndag 16 februari 2009

Hur kan det vara så...

…svårt??????
De enda jag vill ha är trygghet och tillit men de verkar inte finnas i en sån ”förpackning” som jag söker….
eller så sköter jag inte min egen marknadsföring på rätt sätt...
Fast mitt problem kanske ligger i att jag inte är tillräckligt konkret!
Men det kan vara väldans svårt att vara det,
eftersom jag inte riktigt vet vad jag ”vill ha”
För att inte tala om att trygghet och tillit är något som kommer med tiden.
Om man ger det näring på rätt sätt,
så jag har liksom satt mig själv i moment 22
Måst hitta ett sätt att nå ut till den ”rätta gruppen”
frågan är bara hur;)

4 kommentarer:

Loppan sa...

tipsa gärna mig sen när du ha hitta den där gruppen, elä nå....;-)

Skönt förvirrad sa...

är detta vårt band mellan varann;)hehe!lovar, lovar att ringa dig direkt när jag kommit på ekvationen til denna lilla paradox man kan väl inga kalla det något annat heller....men va skulle man annars fundera på om man inte grubbla över detta...

Anonym sa...

vadå vårt band, har vi bara ETT?
ekvationer o paradox...e d på jobbe du lärt dig alla dom här svåra orden som gör d såå svårt för mig just nu ;-)
Kramar
Pst, int ha du sitt tjocka släkten nå?

Skönt förvirrad sa...

har du någonsin sett ett band gjort på bara en tråd;) Kanske jag borde ha sagt "vårt rep" istället;)

Har int sett dina släktingar hoppas de farit till konstmuse eller kanske han är för gammal för Alfons Åberg eller va han nu heter??

Fråga mig inga varifrån orden kommer de bara kommer

FESTINALENTE!