tisdag 24 februari 2009

Av misstag....

Tala jag med min ena extra mamma i telefonen idag…
Hon sa något som var så otroligt fint!
(men tyvärr köper jag det inte riktigt, men skulle vilja göra det!)

”Ditt problem är att du är bra på så mycket, att du har svårt att välja”

Inte nog med det jag fick riktig snigelpost igår. Inbjudan till ett dop som jag inte har möjlighet att uppleva, avsändaren viste det redan. Men det var ett härligt fotavtryck på inbjudan.

Inte nog med det, jag fick en adresslapp för typ reseväskor å där stod det:

”Honey you couldn´t handel half of me”

Vad härligt att ivarjefall vissa personer, uppfattar mig så,
fast jag tycker själv att det mesta är lite väl kämpigt just nu..

Det är så ytterst lite som behövs för att man skall få
”må bra känsla”.
Det var nästan i överdrift idag;)
Det är väl det enda jag kan säga är:

Tack för att ni finns!

Inga kommentarer: