tisdag 10 februari 2009

Ett tillägg

Mitt hem ser ut som ett större slagfält, eftersom jag inte riktigt orkat anstränga mig med att sätta saker på deras rätta platser…

Ja jag kan äta i princip allt jag känner för, med konsekvenser finns ju alltid…

Jag ser inte riktigt vart mina ansträngningar på jobbet skall leda…
känns som om det går åt lite fel håll just nu…

Solen skiner rakt i mitt öga utan att de automatiska solskyddet kommer ner.
Ok! Får lite extra rynkor och måste anstränga ögonen lite extra
men de värmer skönt i ansiktet

Så nu e livet allt härligt;)

4 kommentarer:

Fredrik sa...

det har du rätt i. Livet är härligt.

Ska vi kramas? :-)

Loppan sa...

Rituliiiina ja saaaknar dig o din galla. Minns citrontäden på Kos.... ha ha ha

Loppan sa...

tRäääääd sku där stå, perrrrkele;-)

Skönt förvirrad sa...

"kram" F!

Ja fatta ju nog va du menade undrar när jag nästa gång får låna ditt körkort;)