måndag 19 januari 2009

Ofrivilligit inruttad....

...så ser livet ut för mig just nu, jag hinner inte med något…eller jag tar mig inte tiden att göra något grundligt av rädsla av att jag inte skall hinna med allt jag åtagit eller lovat….å det är synd, jätte synd för att även om halva jobbet är gjort när ”papperjobbet” är avklarat så känns allt mer och mer halvfärdigt dag för dag…

Även om jag tar mig tiden att bara ligga i min soffa och göra absolut ingenting….så känns de som om jag inte räcker till hur än jag försöker svänga på saker…men hoppas att det är något som skall gå över just!

Annars får jag vänta tills den 18.4 för då hoppas jag att jag klarat av kursen som sätter mycket myror i mitt huvud just nu….känns långt framtiden nu, men tiden bara rinner iväg, så snart har jag betydligt mera frihet än va jag har just nu.
Hoppas jag ivarjefall!

2 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Hmm... var säker att jag hittade hit till dig från en kommentar hos mig... men jag är förvirrad *ler* kansek var det någon annanstans ifrån!

Känner precis som du - tiden räcker inte till helt enkelt!

Loppan sa...

vadå inruttad, inskruttad menar du kanske? du behöver en tur ti Åbo o lilla mig, d ee va du behöver :-)
Jävla tur att du e på väg. Ja jobbar ju då ändå men skit i d, vi får ta d som d kommer. kraaaam