torsdag 22 januari 2009

Borde må....

....trallallalaaa, med tanke på hur mycket uppmärksamhet jag fått av de motsatta könet denna vecka. Utöver de vanliga(skryt?), men jobbet "sabbar" känslan eller så vill jag bara ha mera....eller liksom kanske jag vill ha uppmärksamhet riktat på ett annat sätt...

En gammal arbetsgivare sa att jag såg ut som en första klassig "a´la´carte dich" härligt humoristiskt var hans kommentar ivarjefall...

Igår i butiken träffa jag en kille jag umgicks med ganska mycket för typ tio år sen....Vi flummade lite och när vi skildes åt i parkeringen sa han att han en gång i tiden var kär i mig. Det tyckte jag var typ de gulligaste någon sagt åt mig på länge...jag ler bara av att tänka på incidenten...

Kanske de klär mig att jag är lite småsur och irriterad....

Inga kommentarer: