måndag 26 januari 2009

Nu har jag gjort det....

…jag har gått i någon annans skor…och då kan jag bara konstatera att gå i mina egna skor är ganska så skönt tryggt och smärtfritt om man riktigt tänker efter…

Gjorde ett kardinalfel när jag jobbade extra i helgen. Tog inte med mig mina arbetsskor. De blev hemma på min soffa och väntade på min hemkomst.
Resultat: fick låna ett par skor som kändes underbart sköna till en början med…
Men nu sitter jag här på mitt jobb, med mina innetofflor på, för jag kan inte ha skor med häl på grund av mina enorma blåsor på hälarna…men man lär så länge man lever….eller???

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Som Kalles pappa säger "det ger karaktär". Det som inte dödar gör dig starkare så nu är du en starkare mänska.

Och jo, vi har nog medlidande. Skicka gärna ett foto av när du cyklar hem i dina tofflor... :-)

Fredrik sa...

Kalle som i Kalle & Hobbe

Loppan sa...

GÖR man? när börjar det???

Skönt förvirrad sa...

hm...för vissa börjar det aldrig men det är bara att acceptera vissa är skapta redan från början att tåla lite mera än alla andra;)