måndag 18 oktober 2010

Vad män skall akta sig för!

Besserwissern, den som alltid vet bäst ingen skillnad vad det handlar om. Jag har definitivt lite symptom, men jag kan faktiskt ge mig (intalar mig själv det ivarjefall)
Lyckosökerskan eller kanske man kan kalla de för sol & vårare eller gold-digger...Självklart, det är kul att bli bjuden. Men det är otroligt trevligt att bjuda med. Men blir jag bjuden, betyder inte att halva är inne som fruktansvärt många tror...
Envisa, jag är väldans envis, men tror att jag kan kompromissa eller välja att inte strida för saken...
Kontrollbehov, de har jag inte alls. Så länge känner ett tilllit till personen i fråga. Har man kommit överens om något så är det så. Men om det bryts så blir jag nog jätte sårad. Men jag tror att jag väljer att gå vidare istället för att förlåta...men kanske jag inte ännu träffat någon som är värld att förlåta? Eller kanske jag är jätte rädd för att bli svartsjuk????
Den skilda. De utnyttjar mannen som ett sexuellt objekt bara för att komma över sin ex.

Självklart jag vill visa mig smart och jag söker nog även lyckan och envisheten de har jag fått i modersmjölken. Kontrollbehov över andra, saknar jag totalt. För jag har jämt "show" att hålla koll på mig själv. Å jag har aldrig varit skild på riktigt.

Så egentligen är jag ju den ultimata kvinnan, men trots de så rullar mitt råddiga singeliv på som vanligt..

1 kommentar:

loppan sa...

Egentligen ska alltså männen akta sig för ALLA :-)
Å vi då, va ska vi akta oss för, kan int du ta opp d i nästa inlägg?
kraaaam, siis kanske snart då!