tisdag 12 oktober 2010

Hm... skulle behöva...

-Mod
-Vilja att utvecklas (eller kanske chansen att utvecklas)
-Engagemang
-Hög energinivå
-Stark självkänsla/ självförtroende
-Emotionell intelligens
-Stabilitet
-Karism
-Tävlingsinstinkt
-Förebilder
-Vettigt nätverk
-Lust och passion

Sedan skulle jag sätta allt detta i en tratt och klämma ut allt med eller utan våld, mot ett mål jag vill uppnå.
Problemet är väl att jag inte valt ett mål..
Utan jag går bara här i mina gamla spår. Men vägen börjar nog vara rätt sliten så det skulle definitivt vara dags för en uppdatering...En metafor kanske jag kan kalla de sista...

Men det är väl så att den smarte, klarar sig där den vise aldrig hamnar...

2 kommentarer:

Sofie sa...

Låt mig få lite ur tratten också..

Skönt förvirrad sa...

Kanske vi borde krypa in i tratten;)