tisdag 16 februari 2010

Igår...

...börja jag äntligen storstädningen...
Har haft en liten paus med att städa ordentligare pga att jag trott att jag skulle flytta till en egen lägenhet men så blev det inte...säljaren och jag är 10 000€ ifrån varann...Det svider lite i mitt hjärta, men jag har dragit min gräns (tror jag ivarjefall)...

Har varit jätte äcklad länge, av min fläkt. I söndags visade en polare hur jag skulle få ner fläkten för att tvätta den...
Hm....tydligen har min fläkt aldrig blivit rengjord för filtret smulade sönder framför ögonen på mig, när jag skulle rengöra det. Men ja må skryta, med att själva "fläktfilterhållaren" aldrig sett renare ut. Idag skall jag se var jag kan hitta ett nytt filter eller om min lilla hyreslägenhet blir filterlös men ren!

2 kommentarer:

mimmulimia.ratata.fi sa...

funderade häromdagen på samma sak; fläktrengöring.... men äh, vi ha ju bott här först 1år9mån :D

Skönt förvirrad sa...

Då e de lungt;) eller???Ja du hitta filter igår nu ska jag bara få det på plats...