onsdag 3 februari 2010

Blev utmanad!

Skulle lista 7 intressanta saker om mig själv. Som även tydligen skall vara roande eller intressanta för någon annan. Hm...typ ganska omöjligt. Borde börja bildblogga så skulle det kanske vara lite intressantare...Tänkte först att jag skulle lista hur jag bryter dödssynderna men.....Här kommer 7 random fakta...

- Har svårt att hänga med i tiden (fri tolkning) ex.blev utmanad i söndags.... SLUTSATTS: Tidsoptimist eller har ingen uppfattning om hur snabbt eller långsamt tiden går. Men den går för snabbt. Kan jag konstarera.

- Har varit utsedd till Finlands Bästa Kvinnliga TE i flaggboll. Kom med i Al Star laget. Är omåttligt stolt över det eftersom jag aldrig blev en bra handbollsspelare och vi hade inte ett bobollslag i min hemstad. Balletten blev på hälft. Men sport är kul! Och ingen normal människa vet vad flaggboll är!

- Tycker att jag är snygg, ja nästan perfekt utseende mässigt. Så länge jag inte jämför mig med någon annan person. Då spricker min illusion;)

- Har en grym åldersnoja...haft det sedan jag fyllde 18. Då en kille sa till mig att nu nu kommer ingen att titta på mig mer. Vi var på kryssning, jag låste in mig i hytten och stod naken och grät framför spegeln över mitt förfall. Skulle jag se "nästan" så ut idag skulle jag vara otroligt lyckligt lottad.

- Gillar att veta saker som inte gynnar mig på något sätt. Roar mig med infon när jag har tråkigt.

- Vet inte vad jag skall bli när jag blir stor.

- Har sökt till Teaterhögskolan i Helsingfors. Gjorde alla förhands uppgifter på tåget mellan Vasa och Helsingfors. Flög ut på 2 dagen.

Och detta var de sjukaste inlägget jag någonsin gjort och kommer nog att fundera, hur tänkte jag där, när jag vet att typ min mamma är den enda som följer denna blogg regelbundet;)

7 kommentarer:

Anonym sa...

VARFÖR kan jag inte kommentera?! :( Fick du mitt mail där jag försökte skicka en kommentar?

Anonym sa...

Nå men NU så!! :) Äntligen fick jag det att funka! Halleluja! Hur som helst vännen - jag följer ju din blogg också ju! och du glömde skriva i texten vem som såg till att du kom på tåget från Vasa till teaterhögskolans inträdesförhör i Helsingfors..! ;) Det var tider det, Vasa alltså! KRAM på dej sötnos hoppas allt e bra!

mimmulimia sa...

neee Ritu, Jag följer också regelbundet med din blogg!
på tal om blogg så ahr jag nu skaffat en egen, kolla in mimmulimia.ratata.fi :D

lotta sa...

hah, då e ja inte normal, för JAG vet vad flaggboll e!
skoj skoj, å visst läser jag åxå din blogg.

Johanna sa...

och jag.

Skönt förvirrad sa...

Jag är djupt rörd;)

Mimmuli jag ska gå in på ditt ställe idag!

Anonym vi har haft det till diskusion förr....int kan jag hänga ut dig här, bestämde vi ju;)

Lotta ja jag våg inga skriva någo illa om dig eller andra Lottor

Johanna detta är ju de enda sättet vi vet vad som händer i våra liv och vad vridna våra liv är...

Skönt förvirrad sa...

Lotta vi e ju släkt... därför vet du vad flaggboll är;)Å ja tror ju att de har försökt introducera de i skolor med nuförtiden ungefär lika poppis som handboll är för icke sportsugna eller bara födda utan talangen;)