måndag 20 april 2009

Konstigheter...

Köpte en vit skjorta modell "ej strikt"….hade den på mig första gången på lördagen….
Det började med att jag fick chokladfläck på den bara för att jag tog en bit choklad…
Kom hem…åt ungspotatis och god dressing…vipps kom en liten dressings fläck på min vita skjorta…
Då tror jag att min skjorta ville att jag skulle få hela matsedeln på sig…
Vips så hade jag även en rödvinsfläck på min nyaste vita skjorta….

Får se om fläckarna lossnar eller om det var meningen att jag bara skulle använda skjortan en enda gång…

4 kommentarer:

mimmulimia sa...

åååh nu borde jag få komma med mitt Vanish-pulver för jag vill se om det faktiskt funkar (så där som det gör på tv...)

loppan sa...

men d funkkkkkar ju, ja ha testa!!!! (studsar opp o ner av iver)

Fredrik sa...

Jag hade rödvin och saliv (fraga int) pa en vit skjorta o en stund i blöt, sen tvätt o inga fläckar mera. Inte är rödvin sa stort problem.

Skönt förvirrad sa...

Ja jag har många gånger hålt i de där magiska pulvret....men har aldrig köpt det....har inte tvättat skjortan heller kanske imorgon...