torsdag 2 april 2009

Ja just...

Jag sprang på en liten bubbla igår, hittade min sminkpåse;) hm...jag måste börja ha lite bättre koll på saker i mitt lilla hem...

Kortlista på vad som ännu inte är upphittat:

Min favo poncho, någon låna den från en krog 2008 och glömde lämna den tillbaka...ja vet borde ge upp den men de var min älskling, för evigt typ...

En nyckel, vet att jag tänkte att jag skulle sätta den på ett ställe där den är i säkert förvar men.....

Min mobil, tror att den är i Enklinge men är inte helt säker...

Kastrullock till min popcorns kastrull, fråga mig inga hur de hänt...

Verkligheten, har jag tappat kontakten med verkligheten totalt, (inte min, men den allmänna)

Hoppet i mig har nog sjunkit och ätits upp av svackan min

Ordningen i min oording, har liksom blivit övertagen av oordningen, kaoset...

Men ironin lever vidare,
så jag vet att de kommer att bli bättre

2 kommentarer:

Mimmulimia sa...

neeeeej ritva, ha nån farit iväg med din den där kanervanpunainen poncho-jutskan?! neeeeeeeeeej..... låter som om du nog AKUT skulle behöva flytta till en större lägenhet, vännen :o) du samlar ju inte mindre saker på dej med åren! *hihi*

Skönt förvirrad sa...

aj....där slog du ner huvudet i spiken eller hur heter det....ja de var ju min älskling hoppas den får lika mycket kärlek av sin nya ägare....
Till något helt annat...
Jag säger grisen i säcken i Holland säger de katten i säcken....fast de menar samma sak...
Fast man kanske bara borde vara glad för att man har en säck;)
nu e livet konstigt...