torsdag 30 april 2009

Glada Vappen!

..men för länge sedan hade jag de obligatoriska picknickarna i Engelska parken,saknar dem!
Men kul minnen får jag bära med mig resten av mitt liv...
Trasslat på i en och annan studiestad med,
har sköna minnesluckor från de tiderna med...

Men denna valborg skulle man nästan kunna kalla vuxet värre....
på lördagen skall jag plugga lite, å vipps! så kommer vardagen emot igen.
En sak ser jag fram emot och det är att få ha sovmorgon
PÅ en fredag!
Finns de någo mera lyx en de???

3 kommentarer:

mimmulimia sa...

jaaa ååååh va ja åxå saknar våra picknickar... ja ska bara sitta hemma å mögla hela helgen! kanske lyxa till det med att tvätta lite kläder å bada bastu... tänk om ja sku försöka släpa ut Lasse på en liten ex tempore-nick imoron?!
klada klappen kumman :o)

Fredrik sa...

fredag morgon. Allt för många cognac igår för att kunna sova... Hoppas Ituli-gumman kan sova så att hon orkar komma på sillis idag. Inte i en park men gissar det blir kul ändå.... Nu sova igen...

Skönt förvirrad sa...

Mia jag hoppas att du var ut på grönbete med han ett litet varv ivarjefall;)


Ja led ju inte av samma problem som du ble bara ledsen när ingen förstod vad Utö smakar....Klart godkänd sillis var de, enligt mig ivarjefall;) vuxet kan man väl säga;)