tisdag 17 april 2012

Australien nr.4

Lite om djuren..

I mitt nästa liv skall jag bli en koala för att:
- sover/hänger typ 20 timmar i dygnet
- äter 4 timmar av sin vakna tid
- är så förbaskat söta

Kängurun, var på något konstigt sätt mycket läskiga live. De såg aggressiva ut

Wallabys var otroligt söta! Klappa en liten sån och skulle nästan kunnat sätta den i fickan min och ta hem. Vi har något gemensamt båda gillar nötter

Kookaburra en fågel med stort huvud, de är bara kul att säga kookaburra

Pingvinerna där var mindre och sötare än jackasspingvinerna ja sprungit på förr

Pelikanerna var fruktansvärt fula och luktade illa

Fladdermössen hade bröstvårtår under armarna, vem har inte det ibland;)

Såg en och annan spindel men ingen verkade vara rädd för spindlar i de stora städerna...Satt ner sig i gräset varsom. Lutade sig mot träden. Jag glömde att skaka mina skor innan jag stack ner fötterna i dem.

Inga kommentarer: