fredag 27 april 2012

1000 inlägget

Jag lyckats plita ner här på denna blogg en. Ganska konstigt, men en bra ventil. Ibland har jag nog undrat varför jag gör det, men har ej kommit på något vettigt. Så av bara farten har jag fortsatt. Ibland har jag lyckats med något jag personligen tycker har en “point”. Andra gånger skulle detta kunna vara en fjortis blogg...
Om 7 dagar börjar VM i ishockey på hemmaplan...min bror kommer att vara där ibland. Igår spöa Vi ryssarna 2-0, i en övningsmatch (4-20.5.2012)
Om 91 dagar börjar sommar OS i London. När jag var och hälsade på paret N&G i England. Hyrde vi ett "större villa" med en massa andra trevliga par. Vi var två singeltjejer så vi bestämde att dela rum. Hon jobbar på att göra OS i London så bra de går... (27.07-12.8.2012)
Om 7 månader ändrar min "ålders siffra" igen en gång...
Och nu till slutklämmen förutom siffrorna. Kan konstatera att jag sovit med alla tre ovanstående personer ;)

Inga kommentarer: