onsdag 1 december 2010

Och lite om...

Bostadsmarknaden!
Min favoritfritidsysselsättning;)
Fick ringa och be om ursäkt för att jag inte hinner komma till budgivningen i tid.
De var snälla (för att julgubben ser) och lovade vänta på mig.
Mina cykelhjul snurrade inte så jag fick springa till budgivningen.
Andfådd kom jag in.
Tre av sex "budade", till sist blev en kvinna överlycklig,
hon betalade 17000€ över utgångspriset.
Men hon var så lycklig, att hon nästan sprack när lägenheten blev hennes.

Samtidigt spelades ett senario i mitt huvud:
I min fantasi sprack hon, och då var alla andra så chockade
att jag fick köpa lägenheten för underbudet jag hade på lägenheten
innan de fått fem andra "accepter", på lägenheten.
Men som sagt detta var i min underbara fantasivärld...

Har just fått information om en lägenhet de rear ut nu...
Spännande....

Inga kommentarer: