tisdag 7 december 2010

En dag!

Försov mig: -Grattis sa jag till mig själv...
när en fastighetsförmedling som väckte mig..
Sa att jag inte kan tala för tillfället är stressad...
Såg en spillkråka ge järnet åt en gammal tall på vägen till jobbet...
Tänkte att spillkråkan får bli dagens idol för mej.
Inga inbokade besök kom till mig idag, surt...
En arbetskollega bröt av sitt ben i halkan,
gå aldrig på lunch är kanske en lärdom.
Var till massören, han knåda tyvärr inte bort min sorg, smärta eller någon av världs problemen.
Såg bilder från en fest, måst banta...
Nå snart ska jag äta en fet hamburgare med en vän som konstarera att
skulle hon vara hund, skulle hon ha avlivats för länge sedan...
Ja tillhör nog någon sönderavlad hundras...

2 kommentarer:

Johanna sa...

Kom hit.

Skönt förvirrad sa...

Tiden är knapp...å tågen ja dom går inga riktigt som dom ska...snurrar på för mycket för tillfället för arr jag ska klara av något annat än andas...