torsdag 30 september 2010

Sömnsvårighetet?

- Sover dåligt -Check!

- Tar minst 45 minuter att somna till natten -Jepp! Annars har jag väl inte större problem att somna

- Vaknar upp mitt i nattsömnen -Hur många gånger har jag inte drömt att jag försovit mig???

- Vaknar för tidigt, -Ja, på helgerna

- Minskat sovtiden med 1½ timme per natt -Högst troligen, med tanke på allt irunt mig.

- Att på morgonen vakna och inte känna sig utvilad -Jepp, varje vardag!



JA, klart och tydligt så är det ju därför mitt liv suger lite...men det är nog inte mitt största problem... Andra små saker som kan ha att göra med mina sömn rubbas lite, är värmenivån i lägenheten, lyhördheten mellan lägenheterna, och annan nattlig aktiviteter på gården min...

Nå imorgon vaknar jag tidigt, hoppas solen är framme då...

Inga kommentarer: