onsdag 22 september 2010

Självpeppning

Självpeppning på onsdagar behöver jag,
eftersom detta är ju min officiella hatdag.
Extra mycket sånt behöv jag idag, menar peppning.
För det tycks inte hjälpa med att jag börjar dagen med vattengympa...
Som idag, otroligt vackert! Att se solen stiga upp, låta kinderna bli smekta av solstrålarna och ha hela bassängen för mig själv en stund...
Det såg verkligen mörkt ut, när jag hoppade på min cykel och dessutom såg jag flera bilar än vanligt, även om det är Bilfria dagen idag...
Försöker tänka att visserligen är döden slutstationen,
men deffinitivt inte målet med mitt livet...
Och att jag nog skulle plantera "mitt äppelträd", även om jag skulle veta att världen skulle gå under imorgon... men ja, det är nog en sånhär dag igen en gång...

Inga kommentarer: