måndag 6 september 2010

Soligt värre...

...är det där ute idag igen. Har i helgen funderat på hur min sommar var. Jag hann träffa en del av dem jag tycker om, men inte alla...jag åt inte en enda bollglass från glasskiosk i år.
Jag simmade inte heller i havet i år. Gick till midjan en gång, men stod med fötterna strandskvalpet...blev vackert brun, men det försvann ganska så snabbt. Men än synns det.
Åkte inte tillräckligt mycket båt i år (de stora färjorna räknas inte). Men däremot åt jag mer en min beskärda del av jordgubbar. Några riktigt lyckade grillningar fick jag in med. Och det var inte bara grillning av andra människor!
Har bestämt mig att jag skall ha mera strandsand mellan tårna, i nästa år och definitivt skall jag ligga i havet och njuta av den nordiska sommaren!

Inga kommentarer: