torsdag 28 maj 2009

Slutet på månaden...

Denna månad har jag lärt mig att på vissa ställen betalar man 2 € för extra på pizzan typ vitlök annans så de blev till slut en vegetarisk pizza för 14 €, som definitivt inte var värt de...tyvärr...

Att det mesta löser sig bara man låter tiden gå....

Fast jag bara vill vara rolig här på bloggen så går de inte..

Det är svårt att få tiden att räka till något överhuvudtaget...

De finns så många fler som bryr sig än jag tror...

Man kan klara sig bra i media karusellen bara man vågar och inte analyserar allt för mycket...

Det går inte att leva med min lön, om skatteprocenten är 60. Jag kände redan hur bra jag skulle må december 2010, men jag fick lägga ner de projektet...

Ibland måst man vara onödigt hård mot sina vänner för deras eget bästa...

Måst tänka på att jag är min egens lyckas smed...
men men...

Inga kommentarer: