onsdag 13 april 2011

Drömmen om vita tänder...

-Kaffe
Check! Varje vardag, i gott sällskap, efter god middag eller
till avec...

-Rött vin
Tackar nog väldigt sällan nej till ett glas eller två...

-Snus
Det är en del av mig. Försöker dra ner, men svårt. Mycket svårt,
ja rent av omöjligt...

-Blåbär
Efter tillgång. Finns få saker som är så gott som nyplockade blåbär...

-Te
Älskar allt runt te drickande, men gillar inte smaken.
Rooibos, är det som gäller. Om jag själv får välja...

-Rökning
Ibland händer det att någon cigarill eller cigarr kommer mellan läpparna. Men detta är kanske den enda punkt jag inte kan "checka", så gott som ivarjefall...

Nå men ivarjefall, så är dessa sex grejer inte bra för tänderna. Om man vill ha ett vitt leende. Tror att jag tycker att det är helt ok att ha lite "naturligt gula".
Eller Jag väljer att inte vara så perfekt, som jag skulle kunna vara;)

Inga kommentarer: