tisdag 23 november 2010

Jag har inga..

...problem med hösten förutom kanske då att arbetsbördan blir absurd, känns det som ivarjefall...
Eller kanske smakar sommaren för mycket i munnen ännu för mig???
Men en sak vet jag, jag är ett sommarbarn och februari till mars då skulle jag bara vilja dra något gammalt över mig..

Idag är det en kall jävlig blåst å isigt överallt . Men det är ändå bättre än den bruna leran, regnet som finns överallt före våren kommer igång, på riktigt...

De flesta andra jag känner mår bra då, för de vet att våren är bakom hörnet. Då har hoppet runnit ut i sanden för mig...Måst om programera min hjärna...

Borde verkligen planera en resa till solen då, för att få vara mitt sanna sommar jag, en stund ivarjefall.
Å bara njuta av solen och värmen...

Inga kommentarer: