måndag 16 augusti 2010

Vigseln

Var och spelade lite "golf" på fredagen. Blev illa tvungen att dränka mina sorger i lite alkohol eftersom jag inte fick vinna över alla...
På lördagen förstod jag inte vad klockan var höll på att gå riktigt tokigt...
Bruden i fråga fick en nervös skratt attack under vigseln. Efteråt sa hon att jag såg så ledsen ut att hon bara börja fnissa...
Nå ärligt talat så är jag ju lite rädd att jag kommer att bli bortglömd nu när jag inte har en andra hälft...
Nå, men det var vackert och dom var otroligt vackra, jag var nog lite blöt i ögat.
Orsaken var att istället för att svettas med kroppen så svettades jag lite med mina ögon istället, men jag tror att ingen gick på den...
Rösten lämna jag kvar på festen, å halva örhänget med, men jag ska skaffa nya, örhängen alltså...

Det ända man kan klaga på var att det var lite som att sitta i en svensk bastu när vi åt förrätt & huvudrätt. Och att oljan och gaffatejpen inte användes som planerat...

Spår en lysande framtid för dem båda i luftens tecken.
Tack, för att jag fick vara med och dela er stora dag!

Inga kommentarer: