måndag 30 augusti 2010

Bakslag...

...men vad annat kan jag vänta mig? Efter en vecka av att mamma har sett till att jag har något att äta hela tiden (i tid och otid), att mina kläder är hela och rena och att jag skall ha någonsorts sysselsättning...och absolut inte tråkigt...

Hm...17 grader varmt...En lapp att de skall testa systemet och kommer att ta 2-3 veckor innan systemet eventuellt fungerar....så nu är jag tillbaka på ruta ett igen.
En riktigt bra potatiskällar värme. Jag kan ju alltid tejpa igen fönstren så att solen inte kommer in...Nå imorgon kl. 16 är det budgivning på det lilla huset...
Tills det får jag se till att jag inte blir krasligare än vad jag är för tillfället...
Och eftersom jag ätit upp mig och har att ta ifrån, så känns det som att frysa å aldrig bli varm är värre än hungerskänslor...

Inga kommentarer: