onsdag 1 juli 2009

Ö-spelen...

Det känns nästan som jag skulle vara utomlands.
Solen visar sig från sin bästa sida,
man hör en massa olika språk överallt.
Det är folk i rörelse över allt.
Det känns härligt internationellt!
De smittar av sig på öborna här med, de ser gladare ut,
bjuder på sig själva! De värmer mitt lilla hjärta...

Allt verkar funka jätte bra alla är nöjda. Jag tycker det är häftigt att få över 3000 personer glada och nöjda. Det är inte enkelt.
För att inte tala om oss, som bor här på heltid...
De roligaste kommentaren jag hört är nog att min ö är som
The Truman Show
Jim Carrey filmen ligger inte så högt i listan
men den filmen tog tag i mig...
och ja fasader är viktiga här på min ö,
de var som att slå spiken i huvudet, de var liksom klart som korvspad, som pricken på i:et...

Oh, and i case i Dont´t see you, good afteroon, good evening and good night!

2 kommentarer:

Fredrik sa...

The Truman Show.... Det stämmer ganska bra in :-)

mimmulimia sa...

guuuud va det låter mysigt med öspelen *suck* vill ÅXÅ!!!