fredag 24 juli 2009

Inget större...

...har hänt, planerat in brogungning...men de blev inget...för få anmälda..synd men de blir en annan gång;)

Skulle på en Joelvandring men de har blivit så populärt, att jag inga fick plats. Men de är tre gånger till, så ännu finns det en chans! 3 gånger till ,och högst troligen flera gånger eftersom de är så populärt...

En hetero vän gjorde slut på vänskapen, eftersom jag inga erbjuder mer... Hädanefter skall jag bara ha "bögisar" som vänner! För de svider ganska hårt att man släppt in någon på livet. Men ok, jag förstår honom med skulle ha önskat ett vackrare slut....De tog en hel dag, sen i fyllan... men det är nu sak samma... måst bara bli ännu bitchigare;)

De har regnat lite för mycket för att jag ska få sommarfärg...

Så jag ska sluta planera bara glida och bli bitchigare;) de här ska bli spännande...Och se vad det kommer att ha för konsekvenser...

Nå imorgon strandbröllop, två fina människor ska bli ännu finare tillsammans...Härligt!

Inga kommentarer: