måndag 15 juni 2009

Oj, denna nordiska sommar...

I dagarna tre, har det pissat, ibland bara skvättat ner vatten.
Sedan jag kom hem från min lilla kryssning Stockholm- Tallin- St Petersburg.
Oj, de var en tungt rolig underhållande resa.
I Ryssland regna de, medan vi satt på en flodtur.
De konstiga är att då störde regnet mig inte alls lika mycket som här hemma på ön…
Så jag drar slutsattsen av att de gör inget fast det regnar, bara man har semester.
I teorin stämmer ju påståendet, men i praktiken så gills det kanske endast om man vistas utanför sitt hemland…eller så vill jag bara gnälla nu igen en gång;)

2 kommentarer:

Mimmulimia sa...

välkommen hem till det blöta paradiset :o) skulle ja bara få vara på kobben sku ja pruppa blanka fan i om de så sku regna atombomber... eller nåja kanske ja då sku bry mej ;oP

Skönt förvirrad sa...

Tack Tack jag är lite sen med allt...så de var därför jag samlade lite pinnar till dig...å så öär de väl lika bra att säga midsommar till dig eftersom gratulisarna int riktigt kom till skott från min sida...

Om de skulle regna atombomber skulle vi här på ön bli evakuerade till färjorna åtminstonen en del av oss...