torsdag 12 maj 2011

De e mycket nu...

Många goda tankar och handligar jobbmässigt just nu, men tyvärr inte en stabil plattform att stå på som grund...Då går inget att bygga upp heller, enligt mig. Men jag kanske jag har fel...Hoppas min arbetsgivare har rätt...

Försov mig till den sista officiella morgonsimmet. Synd, mycket synd men valde att komma dit lite för sent... Idag väljer jag att titta på pucken glida istället...

Da Da Dam, Var en oväntat bra låt på TV och orden budskapet nåde mitt hjärta för första gången. Paradise Oskar är coolt cool eller är han bara en svärmorsdröm???

Skall för ombytets skull igen gå och titta på lägenheter...spännande. Synd att jag inte har en lottovinst i bakfickan...

Hellurei Hellurei får se hur det går idag... Om Norge får stryk idag, blir de hårt. Men livet skall vara hårt...

Inga kommentarer: