torsdag 27 augusti 2009

Slutet är nära..

...igen en gång på denna månad...mina favo stövlar från Barcelona har gått sönder. Ska nog föra dem till skomakaren....eller kanske det är ett tecken från ovan att jag måste resa dit igen...

Varit på några födelsedagskalas alla har varit sköna på sitt sätt. Alldeles unika, men att se någon som är omringad av sina vänner är alltid lika vackert, de är liksom kärlek!

Verkar som om jag skall få tydligare arbetsuppgifter på mitt jobb. Vet inte hur det blir i verkligheten. Men tanken är fin, jag tillochmed tror på den...

Vill tro att det ska komma en ny värmebölja som de talas om. Den som lever får se...

Skall dra till mörkaste skogarna i Finland och delta i något som heter Hörhiäiset någon typ av Forn eldarnas natt/Villa avslutning de ska bli intressant...

Inga kommentarer: